بررسی نگرش معلمان و دانش آموزان به شیوه های ارزشیابی در مدارس راهنمایی

نویسنده : زارع یکشنبه 24 دی 1396 11:04 ق.ظ  •   

بررسی نگرش معلمان و دانش آموزان به شیوه های ارزشیابی در مدارس راهنمایی

  • بررسی نگرش معلمان و دانش آموزان به شیوه های ارزشیابی در مدارس راهنمایی
    بررسی نگرش معلمان و دانش آموزان به شیوه های ارزشیابی در مدارس راهنمایی بصورت فایل ورد قابل ویرایش در 20 صفحه
    دسته: علوم تربیتی
    بازدید: 17 بار
    فرمت فایل: doc
    حجم فایل: 26 کیلوبایت
    تعداد صفحات فایل: 20

    قیمت فایل: 4,000 تومان

    پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.

    پرداخت و دانلود

    پژوهش حاضر با هدف بررسی رابطه بین ارزشیابی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان راهنمایی بر روی 64 دانش آموز و 64 معلم انجام گرفته است.

    جهت گردآوری داده ها، 2 عدد پرسشنامه شامل سئوالات محقق ساخته، یكی ویژه دانش آموزان با تعداد 10 سئوال و دیگری ویژه معلم با تعداد 20 سئوال تهیه و اجرا شد، كه بعد از تجزیه و تحلیل داده ها نتایج حاصل به شرح زیر می باشد:

    اكثر دانش آموزان و معلّمان دوست دارند امتحانات به صورت كتبی برگزار شود زیرا این روش اضطراب دانش آموز را كاهش داده و نمره گذاری برای معلم را راحت تر می كند.

    آنها معتقدند كه ارزشیابی به شیوه ی كیفی و توصیفی بهتر است و برگزاری روش عملی و شفاهی ارزشیابی با مشكلاتی مواجه است. اكثر معلّمان از وضع موجود ارزشیابی راضی هستند كه دلایل متفاوتی را برای آن می توان بیان كرد. ارزشیابی به صورت عملی و شفاهی در تشخیص مشكلات یادگیری فراگیران و رفع ابهامات جزئی آنها می تواند بسیار مؤثر باشد.

    قیمت فایل: 4,000 تومان

    پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.

    پرداخت و دانلود

 



برچسب ها: بررسی ، نگرش ، معلمان ، و ، دانش ، آموزان ، به ،
آخرین ویرایش: - -


 
شبکه اجتماعی فارسی کلوب | Buy Mobile Traffic | سایت سوالات