پاورپوینت بازده ریسک و خط بازار اوراق بهادار

نویسنده : زارع دوشنبه 25 دی 1396 08:08 ق.ظ  •   

پاورپوینت بازده ریسک و خط بازار اوراق بهادار

  • پاورپوینت بازده ریسک و خط بازار اوراق بهادار
    پاورپوینت بازده ریسک و خط بازار اوراق بهادار دسته: حسابداری
    بازدید: 48 بار
    فرمت فایل: pptx
    حجم فایل: 1237 کیلوبایت
    تعداد صفحات فایل: 22

    دانلود پاورپوینت با عنوان بازده ریسک و خط بازار اوراق بهادار در قالب pptx، قابل ویرایش و درحجم 22 اسلاید شامل محاسبه واریانس، پرتفوی، انحراف معیار پورتفوی و تنوع بخشی، خط بازار اوراق بهادار (SML)، بتا و صرف ریسک، نسبت پاداش به ریسک (صرف ریسک)، خط بازار و اوراق بهادار، الگوی قیمت گذاری دارایی های سرمایه ای، نظریه قیمت گذاری آربیتراژ (APT)

    قیمت فایل فقط 9,000 تومان

    خرید

    عنوان: پاورپوینت بازده ریسک و خط بازار اوراق بهادار

    فرمت: پاورپوینت (PowerPoint) قابل ویرایش

    تعداد اسلاید: 22 اسلاید

    دسته: مدیریت مالی- حسابداری

    این فایل شامل پاورپوینتی با عنوان بازده ریسک و خط بازار اوراق بهادار" می باشد که در حجم 22 اسلاید همراه با تصاویر و توضیحات کامل تهیه شده و می تواند به عنوان ارائه کلاسی درسهای تصمیم گیری در مسائل مالی و مدیریت سرمایه گذاری رشته های حسابداری و مدیریت مالی در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد مورد استفاده قرار گیرد. بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر می باشد:

    محاسبه واریانس

    پرتفوی

    انحراف معیار پورتفوی و تنوع بخشی

    خط بازار اوراق بهادار (SML)

    بتا و صرف ریسک

    نسبت پاداش به ریسک (صرف ریسک)

    خط بازار و اوراق بهادار

    الگوی قیمت گذاری دارایی های سرمایه ای

    نظریه قیمت گذاری آربیتراژ (APT)

    پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است.

    قیمت فایل فقط 9,000 تومان

    خرید

    برچسب ها : پاورپوینت بازده ریسک و خط بازار اوراق بهادار , پرتفوی , انحراف معیار پورتفوی و تنوع بخشی , خط بازار اوراق بهادار (SML) , بتا و صرف ریسک , نسبت پاداش به ریسک (صرف ریسک) , خط بازار و اوراق بهادار , الگوی قیمت گذاری دارایی های سرمایه ای , نظریه قیمت گذاری آربیتراژ (APT)

 برای توضیحات بیشتر و دانلود کلیک کنید

 

 



برچسب ها: پاورپوینت ، بازده ، ریسک ، و ، خط ، بازار ، اوراق ،
آخرین ویرایش: - -

دانلود فایل ورد Word انتقال اسناد تجاری در لایحه جدید قانون تجارت

نویسنده : زارع یکشنبه 24 دی 1396 11:04 ق.ظ  •   

دانلود فایل ورد Word انتقال اسناد تجاری در لایحه جدید قانون تجارت

  • دانلود فایل ورد Word انتقال اسناد تجاری در لایحه جدید قانون تجارت
    نوع فایل word (قابل ویرایش) تعداد صفحات 139 صفحه چکیده حقوق تجارت از حیث كار بردی ریشه در عرف و رویه های بازرگانان دارد در حقوق عرفی و اروپایی گفته شده است كه در بازارهای مكاره نخستین قواعد مدون آن شكل گرفته است بی تردید نقش فرهنگ ها و باورهای دینی در آن را نمی توان نادیده گرفت
    دسته: فقه و حقوق اسلامی
    بازدید: 2 بار
    فرمت فایل: doc
    حجم فایل: 175 کیلوبایت
    تعداد صفحات فایل: 139

    قیمت فایل: 6,000 تومان

    پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.

    پرداخت و دانلود

    نوع فایل: word (قابل ویرایش)

    تعداد صفحات : 139 صفحه

    چکیده:

    حقوق تجارت از حیث كار بردی ریشه در عرف و رویه های بازرگانان دارد. در حقوق عرفی و اروپایی گفته شده است كه در بازارهای مكاره نخستین قواعد مدون آن شكل گرفته است. بی تردید نقش فرهنگ ها و باورهای دینی در آن را نمی توان نادیده گرفت. مثلادر مورد برات بر اساس حقوق كلیسایی صدور آن را ربوی و نامشروع می دانستند و صرفا برای حل مشكلات تجار صدور برات از شهری برای شهر دیگر را برای پیشگیری از دستبرد راهزنان به اموال تجار اجازه دادند. در ایران نیز از حیث عملی حقوق تجارت ریشه در عرف و باورهای دینی و مذهبی دارد. از نقطه نظر قانونگذاری حقوق تجارت ما تحت تاثیر شدید حقوق اروپایی و بلژیك و خصوصا متاثر از حقوق فرانسه است. با وجود اینكه فرانسه پس از كد ناپلئون چندین مرتبه قانون تجارت را اصلاح كرده اند.در قانون ما هنوز برخی مواد كد ناپلئون باقی است. صرف نظر از برخی مقررات جزیی كه قبل از تصویب قانون تجارت در مواد مقررات جزایی وجود داشت و برخی مقررات موردی مانند مقررات ناظر به چك تضمین شده بانك ملی و امثال آن مهم ترین اقدامات قانونگذاری در باب تجارت ناظر است به قانون تجارت ۱۳۱۰و لایحه اصلاحی۱۳۴۷كه فقط مربوط به شركت های سهامی است، همچنین قانون صدور چك كه از سال ۱۳۵۵تاكنون بارها تحت تاثیر روزمرّگی ها و به طور عجولانه در سال های۱۳۷۲ و۱۳۸۲اصلاح شده است و اخیرا نیز نسخ متعددی برای اصلاح آن مطرح شده است. در این میان قانون تصفیه و امور ورشكستگی و قانون ثبت شركت ها را نباید از نظر دور داشت.همه این مقررات فرسوده اند و با توجه به مقتضیات تجارت امروز نمی توانند پاسخگوی نیازهای كشور بزرگ ایران باشند كه در سند چشم انداز۲۰ساله بلند پروازانه به آینده می نگرد. از نظر عناوین مواد قانونی مساله جوینت ونچرها و گروه های اقتصادی با منافع مشترك و عاملیت و نمایندگی تجاری و مقررات ضمانتنامه های تجاری و گسترش مفهوم فعالیت های تجاری به اموال غیر منقول و مسائل مربوط به تجزیه و ادغام شركت ها و حذف عنوان شركت هایی كه امروزه كاربرد ندارند و افزودن شركت هایی مانند شركت های تك نفره و امكان تشكیل مجامع الكترونیكی و مسائل مربوط به انتشار سهام و اوراق و حفظ حقوق سهامداران اقلیت و تعیین تكلیف شركت های تعاونی و تجاری و پیش بینی امكان ریكاوری معقول شركت های در حال ورشكستگی و اصلاح نظام ورشكستگی و… از نكات قابل توجه لایحه است. در مورد اسناد تجاری نیز سعی شده است كه نقش هر یك از اسناد چك،سفته و برات به آنها تخصیص داده شود و از اختلاط مواد و وظایف آنها پیشگیری شود. در این مورد به كنوانسیون های ژنو ۱۹۳۰ و۱۹۳۱ و كنوانسیون ۱۹۷۸ توجه شده است.

    واژگان کلیدی:قانون تجارت،انتقال اسناد تجاری،لایحه جدید قانون تجارت

    فهرست مطالب

    مقدمه – 1

    ۱بیان مساله2

    ۲ مرور ادبیات و سوابق تحقیق3

    ۳ جنبه جدید بودن و نوآوری در تحقیق3

    ۴اهداف تحقیق–4

    ۴۱هدف کاربردی4

    ۵ سوالات تحقیق4

    ۵ ۱سوالات اصلی–4

    ۵۲سوالات فرعی–4

    ۶تعریف واژه ها و اصطلاحات فنی و تخصصی5

    ۷روش شناسی تحقیق5

    ۸گردآوری داده ها5

    ۹ روش ها و ابزار تحلیل داده ها5

    ***فصل اول:کلیات و مفاهیم***

    ۱۱ مبحث اول: مفهوم و ماهیت اسناد تجاری–7

    ۱۱۱ گفتار اول:تعریف سند و انواع آن–7

    ۱۱۲ گفتار دوم :مفهوم اسناد تجاری16

    ۱۱۳ گفتار سوم: حقوق تجارت و مزایای اسناد تجاری–17

    ۱۱۴ گفتارچهارم :مزایای منحصری اسناد تجاری 18

    ۵۱۱ گفتار پنجم: توثیق اسناد تجاری19

    ۶۱۱  گفتار ششم: اوصاف حاکم بر اسناد تجاری19

    ۷۱۱گفتار هفتم :ماهیت اسناد تجاری–21

    ۸۱۱  گفتار هشتم :اسناد تجارتی به معنای خاص ( برات و سفته و چک ) 22

    ۲۲  مبحث دوم:انواع سند تجاری در وجه حامل–28

    ۱۲۱  گفتاراول:چک در وجه حامل30

    ۱۱۲۱  بند اول :پیشینه –31

    ۲۱۲۱ بند دوم:بخشهای یک چک33

    ۳۱۲۱ بند سوم : واژه و ترکیبات آن–33

    ۴۱۲۱ بند چهارم:انواع چک–34

    ۵۱۲۱  بند پنچم: اصطلاحات37

    ۶۱۲۱  بند ششم: نکات مهم و قانونی چک38

    ۷۱۲۱  بند هفتم:آمار و ارقام چک در ایران39

    ۸۱۲ ۱ بند هشتم :قانون صدور چک (ماده ۱۰)40

    ۲۲۱  گفتار دوم: سفته­ی در وجه حامل41

    ۱۲۲ ۱ بند اول:تعریف سفته–41

    ۲۲۲۱ بند دوم:مندرجات قانونی سفته42

    ۳۲۲۱ بند سوم:سفته بدون نام 42

    ۴۳۲۱ بند چهارم :پشت نویسی سفته–43

    ۵۲۲۱بند پنجم:سقف سفته  43

    ۶۲۲۱ بند ششم: تکالیف دارنده سفته 43

    ۳ – 1مبحث سوم: اصول کلی حاکم بر اسناد تجاری44

    ۱۳ ۱گفتار اول: استقلال امضائات–44

    ۳۳۱   گفتار دوم :عدم استنادبه ایرادات 48

    ۳۳ ۱ گفتار سوم:تجریدی بودن50

    ۴۳۱  گفتار چهارم :منجر بودن 55

    ***فصل دوم:انتقال اسناد تجاری در حقوق ایران***

    ۲فصل دوم: انتقال اسناد تجاری در حقوق ایران–68

    ۲۱ مبحث اول:جایگاه ظهر نویسان در انتقال سند تجاری و مسئولیت ظهر نویسان68

    ۱۱۲گفنار اول: انتقال به منظور دریافت یا واگذاری–68

    ۲۱۲گفتار دوم: اقسام انتقال سند68

    ۱۲۱ ۲بند اول قهری –69

    ۲۲۱ ۲بند دومارادی69

    ۳۱۲  گفتار سوم: مفهوم ومعنای ظهرنویسی69

    ۴۱ ۲ گفتار چهارم :شرایط ظهر نویسی69

    ۱۴۱۲بند اول:شرایط ماهوی 69

    ۲۴۱۲بند دوم:شرایط صوری    –69

    ۵۱۳گفتار پنجم:اقسام ظهر نویسی–70

    ۱۵۱۳بند اول : ظهرنویسی برای انتقال70

    ۲۵۱۲ بند دوم:ظهرنویسی به منظور وکالت73

    ۳۵۱۲بند سوم: ظهرنویسی به عنوان تضمین 80

    ۲۱۶گفتار ششم:ظهر نویسی وثیقه ای در اسناد تجاری82

    ۲۱۶۱ بند اول:رهن برات 82

    ۲۱۶۲بند دوم :تنظیم84

    ۲۱۶۳بند سوم : واگذاری88

    ۲۱۶۴ بند چهارم  : آثار رهن برات92

    ۲۱۶۵ بند پنجم:موعد برات قبل از رسیدن دین93

    ۲۱۶۶ بند ششم: سررسید دین پیش از موعد برات–94

    ۲۱۷گفتار هفتم: ظهرنویسی برای ضمانت–95

    ۲۱۷۱ بند اول: تشخیص ظهرنویسی از ضمانت95

    ۲۱۷۲بند دوم: ظهرنویسی مشروط96

    ۲۱۷۳ بند سوم: تفاوت ظهرنویسی تجاری با انتقال مدنی96

    ۲۱۷۴بند چهارم:مسئولیت ظهر نویسی برات–96

    ۲۱۷۵بندپنجم:طرح دعوای کیفری در اسناد تجاری97

    ۲۱۷۶ بند ششم : مسئولیت ضامن  و مدت ضمان100

    ۲۱۷۷ بند هفتم: فایده تشخیص ضامن از ظهرنویس104

    ۲۲ مبحث دوم:قواعد حاکم بر انتقال اسناد در وجه حامل105

    ۱۲ ۲گفتار اول:مقررات حاکم بر سند در وجه حامل105

    ۱۱۲۲  بند اول:سند در وجه حامل از دیدگاه قانون تجارت105

    ۲۱۲ ۲بند دوم:مبنای حقوقی مالکیت حامل (دارنده) –106

    ۲ ۲۲ گفتار دوم:ویژگی­های حقوقی اسناد در وجه حامل106

    ۱۲۲۲ بند اول: تصرف سند در وجه حامل، شرط مالکیت آن است–106

    ۲۲۲ ۲ بند دوم: اسناد در وجه حامل به وسیله­ی)قبض و اقباض(قابل انتقال به غیر هستند106

    ۳۲۲ ۲بند سوم:استحقاق مطالبه­ی وجه سند107

    ۴۲۲ ۲بند چهارم: وصول وجه سند در مقابل رسید107

    ۳۲۲ گفتار سوم: نمونه هایی از اسناد در وجه حامل107

    ۱۳۲ ۲ بند اول :سهام بی­نام شرکت­های بازرگانی موضوع ماده‌ی ۳۹ ق.ا.ت–107

    ۲۳۲۲بند دوم:گواهی­نامه­ی موقّت سهام بی­نام موضوع ذیل ماده ۳۹ ق.ا.ت107

    ۳۳۲۲بند سوم:اسناد خزانه108

    ۴۳۲۲بند چهارم: ورقه­ی قرضه­ی بدون نام موضوع ماده­ی ۵۲ ق.ا.ت108

    ۵۳۲۲ بند پنجم: برات–108

    ۲ 3 مبحث سوم: مفقود شدن اسناد در وجه حامل108

    ۱۳۲ گفتار اول:مفقود شدن سند در وجه حامل دارای کوپن109

    ۲۳ ۲گفتار دوم:مفقود شدن سند در وجه حامل ساده109

    ۴ ۲مبحث چهارم: قواعد حاکم بر انتقال اسناد در وجه شخص معین110

    ***فصل سوم:نوآوری های لایحه جدید قانون تجارت***

    ۳فصل سوم:نوآوری های لایحه جدید قانون تجارت–115

    ۱۳مبحث اول: بررسی مقررات مدنی و کیفری چک در لایحه جدید تجارت115

    ۱۱۳گفتار اول: جایگاه چک در لایحه تجارت   – 115

    ۲۱۳  گفتار دوم:  نوآوری های لایحه تجارت درباره چک–116

    ۱۲۱۳بند اول:تعریف و انواع چک –116

    ۲۲۱۳بند دوم:شرایط صدور چک116

    ۳۲۱۳ بند سوم:تکمیل مندرجات چک116

    ۴۲۱۳–بند چهارم :مواعد قانونی در چک–117

    ۵۲۱۳بند پنجم:ظهرنویسی چک117

    ۲۳مبحث دوم: مقررات برات در لایحه اصلاح و بازنگری قانون تجارت118

    ۱۲۳گفتار اول: جایگاه برات در لایحه تجارت 118

    ۲۲۳گفتار دوم: شرایط صدور برات119

    ۳۱۲۳گفتارسوم: تکمیل مندرجات برات–120

    ۴۱۲۳گفتارچهارم :مواعد قانونی برات121

    ۵۱۲۴ گفتارپنجم: ظهر نویسی و مسئولیت ظهر نویس و ضامن برات125

    ***فصل چهارم:نتیجه گیری و پیشنهادات***

    ۴ فصل چهارم: نتیجه گیری وپیشنهادات133

    ۱۴مبحث اول:نتیجه گیری133

    ۲۴مبحث دوم:پیشنهادات–137

    منابع و مأخذ138

    قیمت فایل: 6,000 تومان

    پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.

    پرداخت و دانلود

 



برچسب ها: دانلود ، فایل ، ورد ، Word ، ، انتقال ، اسناد ،
آخرین ویرایش: - -

دانلود پاورپوینت داوینچی برترین چهره عصر رنسانس ( تاریخ ایران و جهان 2

نویسنده : زارع یکشنبه 24 دی 1396 11:04 ق.ظ  •   

دانلود پاورپوینت داوینچی برترین چهره عصر رنسانس ( تاریخ ایران و جهان 2

  • دانلود پاورپوینت داوینچی برترین چهره عصر رنسانس ( تاریخ ایران و جهان 2
    تاریخچه هنر رنسانس لازم به ذکر است که از جهت اصطلاح‌شناسی و ریشه‌شناسی لغوی، منظور از کلمه رنسانس یا تولد دوباره، در میان موافقان با آن در دوره رنسانس، به معنای بازگشت به سوی سنت‌های کلاسیک هنر روم و یونان بود در واقع، مخالفان سبک گوتیک معتقد بودند که می‌خواهند بار دیگر به سوی مولفه‌های هنری روم و یونان بازگردند و آن عناصر را احیا کنند یکی از
    دسته: تاریخ
    بازدید: 29 بار
    فرمت فایل: pptx
    حجم فایل: 3533 کیلوبایت
    تعداد صفحات فایل: 34

    قیمت فایل: 3,300 تومان

    پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.

    پرداخت و دانلود

    تاریخچه هنر رنسانس:

    لازم به ذکر است که از جهت اصطلاح‌شناسی و ریشه‌شناسی لغوی، منظور از کلمه رنسانس یا تولد دوباره، در میان موافقان با آن در دوره رنسانس، به معنای بازگشت به سوی سنت‌های کلاسیک هنر روم و یونان بود. در واقع، مخالفان سبک گوتیک معتقد بودند که می‌خواهند بار دیگر به سوی مولفه‌های هنری روم و یونان بازگردند و آن عناصر را احیا کنند.

    یکی از نکات مهم در تاریخ هنر این است که همواره در طول تاریخ، تقابلی میان سبک کلاسیک و مدرسی با سبک‌های مخالف کلاسیک به چشم می‌خورد و پیوسته عصیان و مخالفت در برابر سنت‌های کلاسیک و تعلیمی وجود داشته است. هر گاه ابداع، خلاقیت، نوآوری و رها شدن از سنت‌های تعلیمی و کلاسیک به اوج خود می‌رسید، دوباره بازگشت به سوی سنت‌های کلاسیک تکرار می‌شد و عده‌ای از هنرمندان جنبش‌ هنری را به سوی مولفه‌های تعلیمی و مدرسی معطوف می‌نمودند. همان طور که هر از گاهی، عصیان در برابر سبک تعلیمی و کلاسیک شکل می‌گرفت و پاره‌ای از سبک‌های هنری در مخالفت با چارچوب‌های کلاسیک به وجود می‌آمد.

    از این رو، پس از رنسانس که بازگشت به عناصر و ویژگی‌های کلاسیک هنر رخ داد، بار دیگر در قرن شانزدهم، سبک‌هایی همچون منریسم، باروک و روکوکو از اصول کلاسیک عدول کردند و یا دوباره پس از جریانات هنری قرن شانزدهم و هفدهم، بار دیگر عده‌ای از هنرمندان طبل نو‌کلاسیک را کوبیدند و رمانتیسم و رئالیسم دگر باره از جنبش نو‌کلاسیک فراروی نمودند و به سوی در خدمت گرفتن عناصری جدید در هنر گام برداشتند.

    از دیدگاه هنرمندان رنسانس، هنر روم و یونان رشد یافته و ایده‌آل تلقی می‌گشت و با توجه به سبک‌های پیش از رنسانس همچون گوتیک، بازگشت به سوی هنر یونان و روم، در واقع بازگشت به سبک کلاسیک و مدرسه‌ای بود و به منزله نوعی رشد‌یافتگی و نوزایی تلقی می‌شد. همان طور که نخستین فیلسوفان عصر رنسانس در قرن شانزدهم، هدف خود را از رنسانس یا تولد دوباره این گونه تفسیر می‌نمودند که می‌خواهند به فلسفه یونان و اندیشه‌های افلاطون و ارسطو بازگردند و تفسیر دوباره‌ای از آثار آن فیلسوفان ارائه دهند. فیلسوفان عصر رنسانس معتقد بودند که برخلاف عصر نوزایی، در عصر قرون وسطا، نسبت به اندیشه‌های فیلسوفان یونان بد‌فهمی و تفسیر نادرست وجود داشت و تلاش می‌نمودند تا تفسیر و قرائت صحیحی از فلسفه یونان ارائه دهند.

    در واقع، چه در عرصه هنر و چه در عرصه فلسفه، یونان و روم به منزله آرمان و ایده‌آل قلمداد می‌شد و هنرمندان و فیلسوفان اولیه، هرچند به تدریج به سوی ابداع و خلاقیت پیش رفتند و از سنت‌های یونانی و رومی فاصله گرفتند، اما در آغاز جنبش رنسانس، خود را وفادار به سنت کلاسیک یونان و روم نشان می‌دادند؛ همان طور که در قرن هجدهم نیز وقتی که سبک باروک مطرح شد، هنرمندان نو‌کلاسیک در مخالفت با سبک باروک، بار دیگر به سوی مولفه‌های کلاسیک گرایش پیدا نمودند.

    همانطور که بیان شد، در بسیاری از دوره‌های تاریخ هنر، هر از گاهی، آن گاه که از اصول کلاسیک و مدرسی عدول می‌شد، عده‌ای از هنرمندان در برابر جریانات انحرافی و یا التقاطی برخاسته و سبک کلاسیک را مطرح می‌نمودند.

    هنرمندان دوره رنسانس در عرصه نقاشی، مجسمه‌سازی و معماری، به دو دوره رنسانس آغازین یا اولیه و رنسانس پیشرفته یا مترقی تقسیم می‌شوند. دوره آغازین رنسانس به ابتدای قرن چهاردهم تا دهه دوم قرن پانزده تعلق دارد (1420 - 1300) و دوره دوم رنسانس متعلق به قرن چهاردهم تا پایان این قرن یعنی در سال‌های 1500 - 1420 می‌باشد.

    لئوناردو داوینچی:

    (۱۵ آوریل ۱۴۵۲ - ۲ مه ۱۵۱۹) دانشمند و هنرمند ایتالیایی دوره رنسانس است که در رشته‌های نقاشی، ریاضی، معماری، موسیقی، کالبدشناسی، مهندسی، تندیسگری، و هندسه برجسته بود. وی یکی از بزرگترین نوابغ طول تاریخ بشریت است.

    عده‌ای از محققان ایتالیایی با تحقیق بر روی اثر انگشت بازسازی شدۀ وی، او را دارای ریشۀ عربی و اهل خاورمیانه برشمرده‌اند. داوینچی را کهن‌الگوی «فرد رنسانسی» دانسته‌اند. وی فردی بی‌نهایت خلاق و کنجکاو بود. او نظریات خود را در مجموعه یادداشتهایی که بالغ بر هزاران صفحه می باشند، ثبت کرده است. او طرحهای مبتکرانه‌ای را برای ساخت سلاحهایی مانند توپ‌های بخار، ماشین‌های پرنده و ادوات زرهی ارائه کرده بود، هرچند که بسیاری از آنها هرگز ساخته نشدند.

    داوینچی اولین طراح هواپیما و صدها اثر معماری دیگر به‌شمار می‌رود. یکی از طرح‌های ابتکاری او لباس غواصی و زیر دریایی جنگی است. او همچنین مسلسل، تانک نظامی، ساعتی که به ساعت داوینچی معروف است، کیلومتر شمار و چیزهای دیگر را طراحی یا اختراع کرد و با استفاده از خط معکوس برای طراحی‌های خود یادداشت‌هایی را نوشته است، که آنها را فقط در آینه می‌توان خواند. شهرت جهانی داوینچی بیشتر به‌خاطر نقاشی‌های شام آخر و مونالیزا است

    دوران کودکی:

    لئوناردو داوینچی در سال ۱۴۵۲ در یک روستای توسکانی زاده شد. او فرزند نامشروع یک ثروتمند، با نام پیرو فرانسیسو دی انتونیو داوینچی و یک زن دهقان به نام کاترین بود.در مورد دوران کودکی لئوناردو اطلاعات زیادی در دست نیست. او ۵ سال اول زندگی خود را با مادرش گذراند، سپس در سال ۱۴۵۷ نزد خانوادهٔ پدرش، پدربزرگ، مادربزگ و عمویش زندگی کرد. پدر او با یک دختر شانزده ساله ازدواج می‌کند، همسر دوم پدرش لئوناردو را خیلی دوست می‌داشت اما در سن جوانی درگذشت.او تحصیلات ابتدایی را در مدرسه دهکدۀ محل سکونتش گذراند. با اینکه در مدرسه چندان موفق نبود، ولی شور و هیجان زیادی نسبت به طبیعت نشان می‌داد. داوینچی به صورت غیر رسمی هندسه و ریاضیات را نیز آموخت. وقتی او شانزده ساله بود پدرش برای بار دوم با دختر بیست ساله‌ای به نام فرانسسکا لنفردینی ازدواج کرد.

    شامل 34 اسلاید powerpoint

    قیمت فایل: 3,300 تومان

    پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.

    پرداخت و دانلود

 



برچسب ها: دانلود ، پاورپوینت ، داوینچی ، برترین ، چهره ، عصر ، رنسانس ،
آخرین ویرایش: - -

دانلود فایل word تشخیص هرزنامه وب به کمک تکنیک های داده کاوی

نویسنده : زارع یکشنبه 24 دی 1396 11:04 ق.ظ  •   

دانلود فایل word تشخیص هرزنامه وب به کمک تکنیک های داده کاوی

  • دانلود فایل word تشخیص هرزنامه وب به کمک تکنیک های داده کاوی
    نوع فایل word (قابل ویرایش) تعداد صفحات 100 صفحه چکیده امروزه هرزنامه ها یکی از مشکلات اصلی موتورهای جستجو هستند، به این دلیل که کیفیت نتایج جستجو را نامطلوب می سازند در طول سالهای اخیر پیشرفتهای بسیاری در تشخیص صفحات جعلی وجود داشته است اما در پاسخ تکنیک های هرزنامه جدید نیز پدیدار شده اند
    دسته: کامپیوتر
    بازدید: 32 بار
    فرمت فایل: doc
    حجم فایل: 3158 کیلوبایت
    تعداد صفحات فایل: 100

    قیمت فایل: 14,000 تومان

    پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.

    پرداخت و دانلود

    نوع فایل: word (قابل ویرایش)

    تعداد صفحات : 100 صفحه

     چکیده:

    امروزه هرزنامه  ها یکی از مشکلات اصلی موتورهای جستجو هستند، به این دلیل که کیفیت نتایج جستجو را نامطلوب می سازند. در طول سالهای  اخیر پیشرفتهای بسیاری در تشخیص صفحات جعلی وجود داشته است اما در پاسخ تکنیک های هرزنامه جدید نیز پدیدار شده اند. لازم است برای پیشی گرفتن به این حملات، تکنیکهای ضد هرزنامه بهبود یابد.
    یک مساله عادی که ما با آن در این زمینه مواجه می شویم این است که خیلی از اسناد رتبه بالایی را توسط موتور جستجو بدست آورده اند در حالی که سزاوار آن نبوده اند. با توجه به گسترش روزافزون وب و همچنین ظهور تکنیک های جدید هرزنامه توسط هرزنامه نویسان، هدف  بررسی روش های مبتنی بر داده کاوی جهت شناسایی هرچه بهتر صفحات هرزنامه از غیرهرزنامه است.
    الگوریتم ها و نرم افزارهای داده کاوی از جمله ابزارهای مورد استفاده در این پژوهش هستند. از مجموعه داده استاندارد UK2007 و نرم افزار وکا جهت ارائه مدلهایی بهینه استفاده شده است و سعی  بر ارائه مدلهایی است که ضمن کاهش ویژگی های مورد استفاده جهت شناسایی صفحات هرزنامه از غیرهرزنامه کارایی مطلوبی را نیز ارائه دهد.

    کلید واژه:هرزنامه-تکنیک های داده کاوی

    فهرست مطالب:
    چکیده ۱
    فصل اول:مقدمه۲
    ۱-۱ پیش گفتار ۳
     1-2 بیان مسئله ۳
    ۱-۳ اهمیت و ضرورت انجام تحقیق ۴
    ساختار کلی ۵
    فصل دوم:وب و هرزنامه های وب۶
    ۲-۱ وب جهان گستر  7
    ۲-۱-۱ وب به عنوان گراف۸
    ۲-۱-۲ گراف وب در صفحه و سطح میزبان۸
    ۲-۱-۳ اتصال۹
    ۲-۲ موتورهای جستجو۱۰
    ۲-۲-۱ معماری موتورهای جستجوی وب۱۱
    ۲-۲-۲ سرویس دهنده پرس و جوی موتور جستجو۱۳
    ۲-۳ رتبه بندی ۱۳
    ۲-۳-۱ رتبه بندی مبتنی بر محتوا۱۳
    ۲-۳-۲ الگوریتم های مبتنی بر لینک۱۵
    ۲-۴ هرزنامه وب۱۹
    ۲-۴-۱ هرزنامه محتوا۲۰
    ۲-۴-۲ هرزنامه لینک ۲۲
    ۲-۴-۳ تکنیک های مخفی ۲۷
    ۲-۵ یادگیری ماشین ۲۹
    ۲-۵-۱ NaΪVe Bayes     30
    ۲-۵-۲ درخت تصمیم  31
    ۲-۵-۳ ماشین بردار پشتیبان۳۳
    ۲-۶ ترکیب طبقه بندی کننده ها۳۵
    ۲-۶-۱ Bagging  35
    ۲-۶-۲ Boosting  36
    ۲-۷ روش های ارزیابی  37
    ۲-۷-۱ ارزیابی متقاطع ۳۸
    ۲-۷-۲  دقت و فراخوانی۳۸
    ۲-۷-۳ منحنی ROC    39
    ۲-۸ جمع بندی۴۰
    فصل سوم: پیشینه تحقیق  41
    ۳-۱ مجموعه داده های مورد استفاده توسط محققین ۴۲
    ۳-۱-۱ UK2006  42
    ۳-۱-۲ UK2007  43
    ۳-۱-۳ مجموعه داده جمع آوری شده با استفاده از جستجوی MSN   44
    ۳-۱-۴ DC2010  44
    ۳-۲ مطالعات مبتنی بر محتوا۴۷
    ۳-۳ روش های مبتنی بر لینک۵۱
    ۳-۳-۱ الگوریتم های مبتنی بر انتشار برچسب ها ۵۱
    ۳-۳-۲ رتبه بندی تابعی  55
    ۳-۳-۳ الگوریتم های هرس لینک و وزن دهی دوباره۵۶
    ۳-۳-۴ الگوریتم های مبتنی بر پالایش برچسب ها ۵۷
    ۳-۴ روش های مبتی بر لینک و محتوا ۵۸
    ۳-۴-۱ مطالعات مبتنی بر کاهش ویژگی ۵۷
    ۳-۴-۲ مطالعات مبتنی بر ترکیب طبقه بندی کننده ها۵۹
    ۳-۴-۳ مطالعات مبتنی بر تست اهمیت ویژگی های متفاوت در تشخیص هرزنامه  63
    ۳-۴-۴ مطالعات مبتنی بر پیکربندی وب ۷۱
    ۳-۴-۵ تشخیص هرزنامه از طریق آنالیز مدلهای زبانی۷۶
    ۳-۴-۶ تاثیر زبان صفحه بر ویژگی های تشخیص هرزنامه وب۷۹
    ۳-۴-۷ رویکرد ترکیب ویژگی های مبتنی بر محتوا و لینک برای صفحات عربی ۸۲
    ۳-۵ جمع بندی ۸۳
    فصل چهارم: پیاده سازی ایده پیشنهادی ۸۵
    ۴-۱ مقدمه۸۶
    ۴-۲ ویژگی های مجموعه داده انتخابی ۸۷
    ۴-۳ پیش پردازش ۹۲
    ۴-۳-۱ پیش پردازش مجموعه داده UK2007 93
    ۴-۳-۲ کاهش ویژگی ها با اعمال الگوریتم های داده کاوی۹۳
    ۴-۴ داده کاوی و ارزیابی مدل ها ۹۶
       4-4-1 نتایج الگوریتم ها با اعمال روش های کاهش ویژگی  102
    ۴-۴-۲ مقایسه مقدار  F_measure بدست آمده از الگوریتم ها با اعمال بر روی ویژگی های بدست آمده   از الگوریتم های کاهش ویژگی۱۰۹
    ۴-۵ تفسیر نتایج۱۱۰
    ۴-۶ جمع بندی ۱۱۴
    فصل پنجم: نتیجه گیری و کارهای آتی ۱۱۵
    ۵-۱  نتیجه گیری ۱۱۶
    ۵-۲ کارهای آتی- ۱۱۷
    منابع۱۱۸  

    قیمت فایل: 14,000 تومان

    پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.

    پرداخت و دانلود

 



برچسب ها: دانلود ، فایل ، word ، ، تشخیص ، هرزنامه ، وب ،
آخرین ویرایش: - -

بررسی نگرش معلمان و دانش آموزان به شیوه های ارزشیابی در مدارس راهنمایی

نویسنده : زارع یکشنبه 24 دی 1396 11:04 ق.ظ  •   

بررسی نگرش معلمان و دانش آموزان به شیوه های ارزشیابی در مدارس راهنمایی

  • بررسی نگرش معلمان و دانش آموزان به شیوه های ارزشیابی در مدارس راهنمایی
    بررسی نگرش معلمان و دانش آموزان به شیوه های ارزشیابی در مدارس راهنمایی بصورت فایل ورد قابل ویرایش در 20 صفحه
    دسته: علوم تربیتی
    بازدید: 17 بار
    فرمت فایل: doc
    حجم فایل: 26 کیلوبایت
    تعداد صفحات فایل: 20

    قیمت فایل: 4,000 تومان

    پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.

    پرداخت و دانلود

    پژوهش حاضر با هدف بررسی رابطه بین ارزشیابی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان راهنمایی بر روی 64 دانش آموز و 64 معلم انجام گرفته است.

    جهت گردآوری داده ها، 2 عدد پرسشنامه شامل سئوالات محقق ساخته، یكی ویژه دانش آموزان با تعداد 10 سئوال و دیگری ویژه معلم با تعداد 20 سئوال تهیه و اجرا شد، كه بعد از تجزیه و تحلیل داده ها نتایج حاصل به شرح زیر می باشد:

    اكثر دانش آموزان و معلّمان دوست دارند امتحانات به صورت كتبی برگزار شود زیرا این روش اضطراب دانش آموز را كاهش داده و نمره گذاری برای معلم را راحت تر می كند.

    آنها معتقدند كه ارزشیابی به شیوه ی كیفی و توصیفی بهتر است و برگزاری روش عملی و شفاهی ارزشیابی با مشكلاتی مواجه است. اكثر معلّمان از وضع موجود ارزشیابی راضی هستند كه دلایل متفاوتی را برای آن می توان بیان كرد. ارزشیابی به صورت عملی و شفاهی در تشخیص مشكلات یادگیری فراگیران و رفع ابهامات جزئی آنها می تواند بسیار مؤثر باشد.

    قیمت فایل: 4,000 تومان

    پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.

    پرداخت و دانلود

 



برچسب ها: بررسی ، نگرش ، معلمان ، و ، دانش ، آموزان ، به ،
آخرین ویرایش: - -

جزوه ترسیم هندسی ریاضی پایه 11 علوم تجربی

نویسنده : زارع شنبه 23 دی 1396 08:02 ق.ظ  •   

مرجع فایلهای امورزشی | جزوه ترسیم هندسی ریاضی پایه 11 علوم تجربی

  • مرجع فایلهای امورزشی | جزوه ترسیم هندسی ریاضی پایه 11 علوم تجربی

    جزوه ترسیم هندسی ریاضی پایه 11 علوم تجربی


    جزوه ترسیم هندسی ریاضی پایه 11 علوم تجربی با صورت کاملا روان و با زبان دانش آموز مبحث ترسیم هندسی را تشریح می کند

    دسته: جزوات درسی
    بازدید: 1 بار
    فرمت فایل: pdf
    حجم فایل: 1219 کیلوبایت
    تعداد صفحات فایل: 10

    قیمت فایل: 3,500 تومان

    پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.

    پرداخت و دانلود

    جزوه ترسیم هندسی ریاضی پایه 11 علوم تجربی

    با صورت کاملا روان و با زبان دانش آموز مبحث ترسیم هندسی را تشریح می کند.

    فهرست مطالب :

    ترسیم هندسی

    ترسیم دایره

    معادله دایره

    ترسیم عمود منصف

    محل تلاقی عمود منصف ها در مثلث

    محل تلاقی ارتفاع ها در مثلث

    ترسیم نیم ساز

    محل تلاقی نیم سازها در مثلث

    محل تلاقی نیم میانه ها در مثلث

    سوالات امتحانی این درس

    تعداد صفحات : 10

    فرمت : pdf

    قیمت فایل: 3,500 تومان

    پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.

    پرداخت و دانلود

 



برچسب ها: جزوه ، ترسیم ، هندسی ، ریاضی ، پایه ، 11 ، علوم ،
آخرین ویرایش: - -

مبانی نظری بازار مالی و طبقه بندی بازارهای مالی

نویسنده : زارع شنبه 23 دی 1396 08:02 ق.ظ  •   

مرجع فایلهای امورزشی | مبانی نظری بازار مالی و طبقه بندی بازارهای مالی

  • مرجع فایلهای امورزشی | مبانی نظری بازار مالی و طبقه بندی بازارهای مالی

    مبانی نظری بازار مالی و طبقه بندی بازارهای مالی


    دسته بندی : مباحث رشته ها » مبانی نظری

    مبانی نظری بازار مالی و طبقه بندی بازارهای مالی
    دارای 73 صفحه با فرمت ورد و قابل ویرایش می باشد.

    توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
    همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه

    توضیحات نظری کامل در مورد متغیر
    پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
    رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
    منبع :انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)
    نوع فایل:WORD و قابل ویرایش با فرمت doc

    بخش هایی از محتوای فایل پیشینه ومبانی نظری::

     
    بازار مالی و طبقه بندی بازارهای مالی
    فصل دوم :مروری بر ادبیات تحقیق
    1-2مقدمه    18
    2-2 بازار مالی    19
    1-2-2 کارکرد های اقتصادی بازار مالی    19
    1-1-2-2کمک به فرایند تشکیل سرمایه    19
    2-1-2-2 تعیین قیمت دارایی های مالی    20
    3-1-2-2 ایجاد بازار ثانویه برای معاملات دارایی های مالی(افزایش نقدینگی داراییها)    20
    4-1-2-2 کاهش هزینه مبادلات    21
    2-2-2 طبقه بندی بازارهای مالی    21
    1-2-2-2  بازار پول    21
    2-2 -2-2  بازار سرمایه    21
    3-2 تاریخچه بورس و اوراق بهادار در جهان    24
    4-2 تاریخچه بورس و اوراق بهادار تهران    24
    5-2  تعریف بورس اوراق بهادار    27
    6-2 مروری بر انواع شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران    27
    1-6-2  انواع شرکت های سرمایه گذاری    27
    1-1-6-2 شرکت های سرمایه گذاری با سرمایه متغیر    28
    2-1-6-2 شرکت های سرمایه گذاری با سرمایه ثابت    28
    3-1-6-2 صندوق های سرمایه گذاری غیرفعال    29
    4-1-6-2  شرکت مادر    29
    5-1-6-2  شرکت های فعالیت تنوعی    30
    7-2دارایی    30
    8-2 دارایی مالی    30
    9-2 اوراق بهادار    32
    10-2 سهام عادی    32
    11-2 بازده سهام    33
    12-2 بازده تحقق یافته در مقابل بازده مورد انتظار    33
    1-12-2 بازده تحقق یافته    33
    2-12-2 بازده مورد انتظار    33
    13-2  اجزای بازده    34
    1-13-2 سود دریافتی    34
    2-13-2 سود(زیان)سرمایه    34
    14-2 موسسات تامین سرمایه و روشهای عرضه اولیه اوراق بهادار    36
    15-2فرآیند عرضه اوراق بهادار    41
    16-2 فرآیند وارد شدن شركتها به بازار    44
    17-2 ارزش گذاری سهام شركت های تازه وارد به بازار    46
    18-2  عرضه اوراق بهادار در بورس اوراق بهادار تهران    51
    19-2 فرضیات مطرح شده در مورد بازده غیر عادی كوتاه مدت در عرضه های اولیه    54
    1-19-2  فرضیه عدم تقارن اطلاعاتی    54
    1-1-19-2   فرضیه عدم تقارن اطلاعاتی مبتنی بر مدل بارون    54
    2-1-19-2   فرضیه عدم تقارن اطلاعاتی مبتنی بر مدل راک    55
    2-19-2  فرضیه علامت دهی    57
    3- 19-2 فرضیات گرایشات و علائق زود گذر    58
    4-19-2  فرضیه عكس العمل بیش از اندازه سرمایه گذاران    59
    5-19-2  فرضیه حباب سفته بازی و فرضیه بازارهای سهام داغ    60
    6-19-2  فرضیه بیمه ضمنی در مقابل مسئولیت های قانونی    62
    7-19-2 فرضیه شهرت موسسات تامین سرمایه    63
    8-19-2  فرضیه ریسك گریزی تخمین كننده فروش اوراق بهادار    64
    9-19-2  فرضیه جبران ریسك پذیری و خدمات خریداران اولیه    65
    20- 2 تطبیق نظریه ها و تئوریهای بازده غیر عادی كوتاه مدت در بورس ایران    66
    21-2 پیشینه تحقیق    66
    1-21-2 تحقیقات داخلی    66
    2-21-2   تحقیقات خارجی    68

    2مقدمه
    در مبادلاتی كه در بورس اوراق بهادار به عنوان بخشی از بازار سرمایه كشور صورت می پذیرد دو گروه ذینفع وجود دارد،‌در یك طرف سرمایه گذاران و خریداران سهام قرار دارند كه با انتخاب بورس و سهام به عنوان یك فرصت سرمایه گذاری ،‌در انتظار كسب بازده ای بالاتر از بازده حاصل از سایر فرصتهای سرمایه گذاری می باشند.درطرف دیگر این مبادلات عرضه كنندگان سهام ازجمله دولت،نهادهای وابسته به دولت و سایر عرضه كنندگان قرار دارند كه از طریق فروش و عرضه سهام
    ،‌منابع لازم را جهت سرمایه گذاری در سایر فرصتها و یا مصارف بودجه ای خود فراهم می آورند.
     بدیهی است كه عامل اصلی در انجام این مبادلات و انتقال وجوه از یك گروه به گروه دیگر قیمت سهام می باشد. صدها شركت با انتشار سهام برای اولین بار وارد بازار سرمایه می شوند. معمولاً‌این شركتها آنقدر سریع رشد می كنند كه منابع رایج وجوه (مانند: وام های بانكی سود انباشته و سرمایه مالكان ) اغلب برای تامین مالی توسعه شان،‌كافی نیست. از آنجا كه تامین مالی یك مرحله بسیار مهم در رشد شركتها به شمار می آید برای آنها مهم است كه قیمت سهامشان ارزش واقعی دارائی ها و فرصت های رشدشان را نشان دهند. به ویژه اگر سهام شركت خیلی ارزان فروخته شود آنها سرمایه كمتری از آنچه انتظار دارند به دست می آورند. به عبارت دیگر سهامشان «زیر قیمت » به فروش می رسد. شواهد زیادی در دست است كه نشان می دهد « قیمت اولیه سهام جدید » به طور متوسط زیر قیمت است. یعنی قیمت سهام شركتها وقتی برای اولین بار به مردم عرضه می شود به طور متوسط كمتر از قیمت هایی است كه سرمایه گذاران خواهان خرید آنها در هنگام شروع معامله در بازار ثانویه هستند یا به اصطلاح موسسات تامین سرمایه ،‌به نظر می رسد شركت ها در زمان عرضه یك سهام جدید «پول زیادی روی میز »  باقی می گذارند (آذرنوش ،1385،ص14)2.
    در این مطالعه سعی می گردد عوامل موثر بر بازده كوتاه مدت سهامی كه برای اولین بار وارد بورس اوراق بهادار تهران می گردند بصورت تجربی مورد بررسی و آزمون قرار گیرد. همانطور كه خواهید دید نظریه های متعددی در این خصوص ارائه گردیده است كه هیچ یك از این نظریات به تنهایی نمی توانند رفتار غیر عادی تمام سهام جدید را توجیه كند بلكه دلائل ارائه شده از سوی هر یك از این نظریات برای بعضی از سهام جدید نسبت به سایر دیگر قابل قبول و منطقی تر است .
    در این فصل سعی می شود با تعریف بازارهای مالی و بازارهای سرمایه به تشریح مبانی نظری مطرح شده درباره عرضه اولیه سهام در این گونه بازارها پرداخته و به بررسی فرضیه ها و تئوری های مطرح شده درباره عرضه اولیه سهام و پدیده های مربوط به آن پرداخته شود . در پایان این فصل نیز پیشینه تحقیق های داخلی و خارجی انجام شده در زمینه عرضه سهام شركت های تازه وارد در بازارهای بورس مختلف مطرح شده و مطالعات مهم انجام شده در این زمینه مرور خواهد شد .

    2-2 بازار مالی
    بازار مالی بازار رسمی و سازمان یافته ای است که در آن انتقال وجوه از افراد و واحد هایی که با مازاد منابع مالی مواجه هستند به افراد و واحد های متقاضی وجوه (منابع)صورت می گیرد. بدیهی است که در این بازار ها اکثریت وام دهندگان را خانوار ها و اکثریت متقاضیان وجوه را بنگاه های اقتصادی و دولت تشکیل می دهند(راعی و تلنگی،1387،ص6)1.
    بازار مالی، امکانات لازم را برای انتقال پس انداز از اشخاص حقیقی و حقوقی به سایر اشخاصی که فرصت های سرمایه گذاری مولد در اختیار دارند و نیازمند منابع مالی هستند، فراهم می کند. انتقال وجوه مزبور تقریباً در کلیۀ موارد به ایجاد دارایی مالی منتج می شود، که در واقع ادعایی است نسبت به درآمد های آتی دارایی های شخصی(حقوقی)که اوراق بهادار را صادر و منتشر کرده است (شباهنگ،1375،ص13)2

    دسته بندی: مباحث رشته ها » مبانی نظری

    تعداد مشاهده:
    59
    مشاهده

    فرمت فایل دانلودی:.rar

    فرمت فایل اصلی: word

    تعداد صفحات: 73

    حجم فایل:159
    کیلوبایت

    • محتوای فایل دانلودی:

      مبانی نظری بازار مالی و طبقه بندی بازارهای مالی
      دارای 73 صفحه با فرمت ورد و قابل ویرایش می باشد.

 



برچسب ها: مبانی ، نظری ، بازار ، مالی ، و ، طبقه ، بندی ،
آخرین ویرایش: - -

مبانی نظری ارزش ها

نویسنده : زارع شنبه 23 دی 1396 08:02 ق.ظ  •   

مرجع فایلهای امورزشی | مبانی نظری ارزش ها

  • مرجع فایلهای امورزشی | مبانی نظری ارزش ها

    مبانی نظری ارزش ها


    دسته بندی : مباحث رشته ها » مبانی نظری

    مبانی نظری ارزش ها
    دارای 23 صفحه با فرمت ورد و قابل ویرایش می باشد.

    توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
    همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه

    توضیحات نظری کامل در مورد متغیر
    پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
    رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
    منبع :انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)
    نوع فایل:WORD و قابل ویرایش با فرمت doc

    بخش هایی از محتوای فایل پیشینه ومبانی نظری::

    ارزش‌ها :
    هنجارهای یک جامعه در نهایت تجلی ارزش‌های آن جامعه است. یعنی عقاید مشترک اجتماعی درباره‌ی آنچه که خوب، درست و مطلوب است. مانند احترام به بزرگتر(بهروان،1374ص 60 و 64).

    2-15 تعریف مفهوم ارزش:
     ‹‹ ساروخانی: ارزش ها تظاهرات شناختی نیازهای انسانی هستند ، ارزش ها دلالت بر ترجیحاتی دارند كه افراد برای حصول نتایج خاص در زندگیشان و انواع رفتارهای خاص مشتركا دارا می باشند ›› (ساروخانی ،1375)
     ‹‹ لاندبرگ  : چیزی ارزش دارد یا ارزش است كه مردم برای ابقاء یا افزایش آن كوشش كنند››( لاند برگ 1947: 26)
    « ویلیامز : ارزش آن چیزی است که افراد به صورت الزام، عبادت، لذت و… به آن اعتقاد دارند و آنرا می خواهند» (ویلیامز،1956، ص375)
    2-16 نظریه ارزشی (تغییر ارزش های سنتی) «دیوید رایزمن »:
    یکی از نظریه پرادازان امریکایی به نام «دیوید رایزمن» در کتاب خود به نام «انبوه تنها » سیر تحول جوامع ودگرگونی های آنها را ناشی از تحول ارتباطات و وسایل ارتباطی می‌داند. وی سیر زندگی بشر را به سه دوره تقسیم بندی کرده‌است. وی در این دوره‌ها، به نقش رسانه‌ها در تغییر سنت‌ها و ایجاد شکاف نسلی اشاره کرده است: دوره اول، دوره سنت راهبر  ( انسان از سنت هدایت شده)(جامعه باستانی یا سنتی) است. در این دوره سنت‌ها فرهنگ را انتقال می‌دهند و هر نسل پیوند خود با نسل‌های پیشین از طریق اشتراک سنت‌ها باز می‌یابد و همین باعث می شود که وحدت و هویت اقوام انسانی (نسل های انسانی) تأمین شود. سنت‌ها به عنوان راه‌ها و شیوه‌های عمل و میراث نیاکان، بعدی تقدس آمیز دارند و همین امر هر گونه شک و تردیدی در مورد آنها را از بین می برد. در این دوره راه‌های آینده، همان راه‌هایی است که نیاکان جامعه ما طی قرن ها پیموده‌اند(رابرتسون،1372: 131). به عبارتی در دوران سنت راهبر یک نوع ساخت اجتماعی مبتنی بر سنت، رفتار بشر را یکنواخت و قابل پیش بینی می‌کند و به او آرامش و ثبات می‌دهد. ارتباطات در این دوره چهره به چهره است(مهدیزاده،1380ص 24).”رایزمن”  بر این باور است که تربیت فردی در مرحله‌ی نخست، از طریق حماسه ها، افسانه ها و اسطوره‌ها شکل می‌گیرد که به صورت شفاهی به فرد منتقل می‌شود و نقش این نوع تربیت همزمان، هم سنت‌ها را متذکر می شود و هم نشان می دهند چطور قهرمانان بزرگ و استثنایی می‌توانند، جاودانه شوند(دادگران،1384ص 86). دوره دوم، دوره درون راهبر  (جامعه از درون هدایت شده) (جامعه فرد گرایی) است. این دوره با کاهش تدریجی اهمیت سنت‌ها آغاز و باعث کاهش تشابهات در رفتارها و اعمال می‌شود. در این دوره همه افراد جامعه از الگوی یکسانی در حیات اجتماعی تبعیت نمی‌کنند. همچنین فردگرایی  گسترش می‌یابد و انسان بار مسئولیت و عمل خود را به دوش می‌گیرد. “رایزمن ” این دوران را دوران التهاب، هراس و سرزنش‌های بی‌پایان می‌داند. (رابرتسون،1372: 131) در این مرحله، انتقال میراث فرهنگی، از طریق نوشتار به ویژه چاپ و مکتوبات که انگاره های فردی را رواج می‌دهند، انجام می‌گیرد. در حالی که اسطوره‌ها و حماسه‌ها با حلقه زدن بر گرد اجاق قبیله بازگو می‌شد و سینه به سینه از نسلی به نسل دیگر منتقل می‌شد. نسل از درون هدایت شده کتاب خود را در انزوا و در خلوت و یا در گوشه ای از اتاق خود می خواند(دادگران،1384،ص 86).

    دسته بندی: مباحث رشته ها » مبانی نظری

    تعداد مشاهده:
    10
    مشاهده

    فرمت فایل دانلودی:.rar

    فرمت فایل اصلی: word

    تعداد صفحات: 23

    حجم فایل:52
    کیلوبایت

    • محتوای فایل دانلودی:

      مبانی نظری ارزش ها
      دارای 23 صفحه با فرمت ورد و قابل ویرایش می باشد.

 



برچسب ها: مبانی ، نظری ، ارزش ، ها ،
آخرین ویرایش: - -

امکان سنجی اجرای روش هزینه یابی بر مبنای فعالیت در بودجه ریزی عملیاتی

نویسنده : زارع شنبه 23 دی 1396 08:02 ق.ظ  •   

مرجع فایلهای امورزشی | امکان سنجی اجرای روش هزینه یابی بر مبنای فعالیت در بودجه ریزی عملیاتی

 



برچسب ها: امکان ، سنجی ، اجرای ، روش ، هزینه ، یابی ، بر ،
آخرین ویرایش: - -

پروژه و تحقیق اعتیاد به مواد مخدر و راه های درمان آن،

نویسنده : زارع پنجشنبه 21 دی 1396 08:48 ق.ظ  •   

پروژه و تحقیق اعتیاد به مواد مخدر و راه های درمان آن،

 



برچسب ها: پروژه ، و ، تحقیق ، اعتیاد ، به ، مواد ، مخدر ،
آخرین ویرایش: - -

پاورپوینت ارزیابی سهام

نویسنده : زارع پنجشنبه 21 دی 1396 08:48 ق.ظ  •   

  • [unable to retrieve full-text content]

 



برچسب ها: پاورپوینت ، ارزیابی ، سهام ،
آخرین ویرایش: - -

آلبوم شماره 2 تیمور مصطفی اف

نویسنده : زارع چهارشنبه 13 دی 1396 11:23 ق.ظ  •   

مرجع فایلهای امورزشی | آلبوم شماره 2 تیمور مصطفی اف

  • مرجع فایلهای امورزشی | آلبوم شماره 2 تیمور مصطفی اف

    توضیحات کوتاه:
    تیمور مصطفی اف موغام و تصنیف و ماهنی زیادی اجراکرده است

    در این آلبوم خواننده آذربایجانی تیمور مصطفی اف  اجرا کرده است به شرح ذیل می باشد_امان گلین_گورلدی_منیمله سن_میشه بیی_موبارک اولسون_سگاه تصنیفی_تویدی بایرامدی_

 



برچسب ها: آلبوم ، شماره ، 2 ، تیمور ، مصطفی ، اف ،
آخرین ویرایش: - -

یادگیری مشارکتی

نویسنده : زارع چهارشنبه 13 دی 1396 11:23 ق.ظ  •   

مرجع فایلهای امورزشی | یادگیری مشارکتی

  • مرجع فایلهای امورزشی | یادگیری مشارکتی

    دسته بندی : مباحث رشته ها » عمومی رشته ها

    تحقیق یادگیری مشارکتی
     متشکل از 40 صفحه ، در قالب word  قابل ویرایش و اماده پرینت

    بخشی از محتوا ::
    یادگیری مشارکتی
    مقدمه
    این موضوع که دانش آموزان چگونه یکدیگر را درک کرده و چگونه با هم ارتباط برقرار می کنند جنبه ای فراموش شده از آموزش است . بیشتر زمان آموزش ، صرف ایجاد ارتباط مناسب بین دانش آموزان و مواد آموزشی می شود  و مقدار نیز صرف چگونگی تعامل با دانش آموزان می گردد . اما چگونگی ارتباط دانش آموزان با یکدیگر، نادیده گرفته شده است . سه راه اصلی که دانش آموزان هنگام یادگیری می توانند با یکدیگر تعامل داشته باشند عبارت است از :
    1-    با هم رقابت داشته باشند  تا بهترین فرد مشخص شود ( موقعیت رقابتی )
    2-    به طور انفرادی به سمت  هدفشان پیش روند بدون اینکه توجهی به دیگران داشته باشند ( موقعیت انفرادی )
    3-    به طور مشارکتی عمل کرده و همان علاقه ای را که یادگیری نیز داشته باشند
    ( موقعیت مشارکتی )
    موقعیت رقابتی به عنوان وابستگی متقابل مخرب مطرح است که در آن یک شخص برنده و دیگران بازنده می باشند. در موقعیت یادگیری انفرادی ، دانش آموزان مستقل از  یکدیگر و برای رسیدن به ملاک های از پیش تعیین شده توسط معلم، تلاش می کنند . موفقیت آنها بستگی به دستیابی به ملاک ها داشته و عملکرد سایرین در نمره ی آنها موثر نیست .
    موقعیت یادگیری مشارکتی ، به عنوان نوعی وابستگی متقابل سازنده مطرح است به این معنی که دانش آموزان در گروه های کوچک با هم مشارکت و در یادگیری مطالب به یکدیگر کمک می کنند به طوری که هر یک از آنها در آینده بتوانند به صورت
    انفرادی از عهده انجام آن برآیند آنها موفقیت  یکدیگر را تحسین  کرده و همدیگر را در انجام تکالیف  تشویق می کنند و یاد می گیرند که بدون توجه به نژاد ، طبقه ی اجتماعی ، هوش، و یا توانایی متفاوتشان با یکدیگر کار کنند.

    • محتوای فایل دانلودی:

      تحقیق یادگیری مشارکتی
      متشکل از 40 صفحه ، در قالب word قابل ویرایش و اماده پرینت

 



برچسب ها: یادگیری ، مشارکتی ،
آخرین ویرایش: - -

یادگیری فعال

نویسنده : زارع چهارشنبه 13 دی 1396 11:23 ق.ظ  •   

مرجع فایلهای امورزشی | یادگیری فعال

  • مرجع فایلهای امورزشی | یادگیری فعال

    دسته بندی : مباحث رشته ها » عمومی رشته ها

    تحقیق یادگیری فعال
     متشکل از 29 صفحه ، در قالب word  قابل ویرایش و اماده پرینت

    بخشی از محتوا ::
     یادگیری فعال چیست؟
    یادگیری فعال زمانی اتفاق می افتد که فراگیران فرصت بیشتری برای ارتباط تعاملی با موضوع دوره برقرار نمایند و به تولید علم تشویق شوند تا فقط دریافت کننده علم باشند. در یک محیط فعال یادگیری معلمان تسهیل کننده یادگیری هستند تا اینکه یادگیری را به فراگیران دیکته نمایند.
    چرا یادگیری فعال؟
    تحقیقات نشان داده که یادگیری فعال یک روش آموزشی استثنائی موثر است. بدون توجه به این موضوع، زمانی که یادگیری فعال با آموزش های سنتی (مانند سخنرانی) مقایسه می شود، فراگیران مطالب بیشتری را یاد می گیرند و اطلاعات زمانی طولانی تری باقی می ماند و فراگیران بیشتر از کلاس و دوره آموزشی لذّت می برند.
    چگونه یادگیری فعال را در کلاس درسمان وارد نمائیم؟
    به کار بردن روش های یادگیری فعال در کلاس درس می تواند بیان کننده مشکلاتی برای معلمان و فراگیران که به این شیوه آموزشی عادت نکرده اند باشد. معلمان از مقداری از کنترل خود بر کلاس صرف نظر نموده و بیشتر به عنوان تسخیل کننده عمل می نمایند

    • محتوای فایل دانلودی:

      تحقیق یادگیری فعال
      متشکل از 29 صفحه ، در قالب word قابل ویرایش و اماده پرینت

 



برچسب ها: یادگیری ، فعال ،
آخرین ویرایش: - -

مبانی طراحی صنعتی 18 ص

نویسنده : زارع چهارشنبه 13 دی 1396 11:23 ق.ظ  •   

مرجع فایلهای امورزشی | مبانی طراحی صنعتی 18 ص

  • مرجع فایلهای امورزشی | مبانی طراحی صنعتی 18 ص

    مبانی طراحی صنعتی 18 ص


    مبانی طراحی صنعتی 18 صدسته: معماری
    بازدید: 3 بار
    فرمت فایل: docx
    حجم فایل: 13 کیلوبایت
    تعداد صفحات فایل: 18

    مبانی طراحی صنعتی 18 ص

    قیمت فایل فقط 5,000 تومان

    خرید

    تحقیق در مورد مبانی طراحی صنعتی

    بخش های مرتبط با طراحی محصول:

    طراحی محصول:1-هزینه ها

                        2-تولید

                        3-عملكرد

                        4-تطبیق با انسان

                        5-فروش و نوآوری

                        6-نیاز بازار

                        7-توزیع

    ویژگی هایی كه یك محصول باید دارا باشد:

    طراحی محصول:1-عملكرد مستقبل

                        2-نیاز معین

                        3-تولید انبو

    3تفكر عمده در طراحی صنعتی(3 شیوه ی كار طراحی صنعتی)

    تفكر اول:1-توجه بیشتر به منافع كارفرما به جهت تضمین سودآوری طرح

               2-تمركز طراحی به روی امكانات اقتصادی و تكنولوژی كارفرما

    تفكر دوم:1-توجه بیشتر به فرهنگ موجود سلیقه ها و خواسته های قشر استفاده گر

               2-تمركز طراحی روی علایق قشر استفاده گر

    تفكر سوم:1-توجه به تفكرات پیشتاز و همچنین خلق محصولاتی كه بتواند علت های موجود را بشكافد.

                2-تمركز طراحی بر روی بعد های استتیكی و توسعه ی اجتماعی و فرهنگی جامعه.

    ساختار برند: 1-برند یكپارچه

                    2-برند تائیدی

                    3-برند كالا

                    4-برند چتری

      برند یكپارچه:استفاده از یك نام به جهت معرفی كلیه فعالیت ها

      برند تائیدی:استفاده از یك برند زیر شاخه  به همراه برند والد به جهت تائید.

      برند كالا:استفاده از برند زیر شاخه،برند زیر شاخه برای استفاده مشتریان و برند والد برای استفاده واسطه گران-شركا -كارمندان و كارفرما.

      برند چتری:ایجاد یك پل یا پوشش دهی برند های زیر شاخه توسط برند مولد.

    این شیوه كار طراحان آوانكارد وپیشتاز است و حتی ممكن است دارای توجیه اقتصادی است.

    1-نفر اول قشر استفاده گر

    2-تولید كننده وسرمایه گذار

    3-منتقدان نظام سرمایه داری

    4-طراحان

    5-مدافعان حقوق استفاده گر

    كار:جریان تبدیلی است كه در آن ایده ای جهت رفع نیازی به صورت شی مورد استفاده در می آید.انسان در جریان كاری خود با تاثی گذاری بر اشیائی كه در طبیعت وجود دارند می كوشد تا آنها را به اشیاء كمال مطلوب تبدیل كند.

    هدف رفع نیاز است.

     نیازفردی نیاز جمعی؟

    جامعه صنعتی چگونه نیازی را می طلبد؟

    قیمت فایل فقط 5,000 تومان

    خرید

    برچسب ها : مبانی طراحی صنعتی 18 ص , دانلود مبانی طراحی صنعتی 18 ص , دانلود تحقیق مبانی طراحی صنعتی 18 ص , دانلود تحقیق در مورد مبانی طراحی صنعتی 18 ص , مبانی طراحی صنعتی , دانلود مبانی طراحی صنعتی , دانلود تحقیق مبانی طراحی صنعتی , دانلود تحقیق در مورد مبانی طراحی صنعتی

 



برچسب ها: مبانی ، طراحی ، صنعتی ، 18 ، ص ،
آخرین ویرایش: - -


تعداد کل صفحات ( 3 ) 1 2 3
 
شبکه اجتماعی فارسی کلوب | Buy Mobile Traffic | سایت سوالات